35 група Методика навчання біології

 

Екологічна стежина
«До таємниць природи»
Мета: Вивчити ландшафти рідного краю; визначити антропогенний вплив на довкілля; формувати вміння і навички розв’язувати  екологічні проблеми; виховувати в учнів кращі моральні якості: гуманність, прагнення бути корисним суспільству, зробити свій внесок у справу збереження на покращення природного оточення; прищеплювати пошану до рідної природи; розкривати тісні взаємозв’язки між предметами. 

Екскурсія до дендропарку «Веселі Боковеньки»
Студентки 43 групи Васенко Анастасії.
Тема: Екскурсія до дендропарку «Веселі Боковеньки»
Мета: ознайомити учнів із мешканцями парку, різновидами рослин,
розглянути окремих представників, розвинути вміння аналізувати, порівнювати, спостерігати, прогнозувати, працювати самостійно, розвинути логічне творче мислення, увагу, пам'ять; виховувати бережливе ставлення до природи, науковий світогляд, працьовитість, інтерес до предмета.
Читати далі  



  ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ IIІ

Тема. Аналіз розділів «Людина» та «Біологічні основи поведінки людини» в шкільних програмах, підручниках та посібниках.

Завдання. Проаналізувати структуру і зміст курсу біології людини за шкільною програмою, підручником та друкованим зошитом; встановити відповідність основним загальним та спеціальним дидактичним принципам.

Обладнання та матеріали: шкільні програми і підручники, робочі зошити учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий